Lawak - Kentut Tak Berbau


Seorang makcik yang telah tua berjumpa seorang doktor dan bertanya, "Doktor, perut saya ni selalu berangin dan membuatkan saya selalu terkentut-kentut, walaupun selalu kentut, tapi tak pernah mengganggu sebab kentut saya tak berbau, langsung tak berbau."

Doktor pun bertanya beberapa soalan dan ketika bertanya itu makcik tua itu menyampuk, "Doktor tahu tak saya sudah kentut sebanyak sepuluh kali semasa berada di depan doktor. Saya tahu doktor tak tahu sebab kentut saya tidak berbau..."

Doktor pun menjawab, "awak ambil pil ini dan datang jumpa saya minggu depan."

Seminggu kemudian, perempuan tua itu datang semula dengan marah-marah. "Pil apa yang doktor beri pada saya itu, sebab kentut saya yang dari tidak berbau, sekarang sudah menjadi berbau?"

Doktor menjawab, "Bagus!!!! Saya sudah mengubati hidung makcik yang tersumbat," Oleh itu berjaga-jagalah ketika lepaskan angin beracun itu....
  • description
  • .

Video Gallery


ShoutMix chat widget